Merhaba konuşmuyo dediğim yani sesler çıkarmıyo. 3 aylık olduk 40 gün sonrası 80 günlüye kadar falan çok konuşuyodu konuşturunca sesler çəkarıyo sanki bişey anlatıyodu şimdiyse suskun konuşuyosun gülüyo sese tepkide veriyo ama ses çıkarmıyo acaba gelişimin bi sürecimidir?