Yavrukedicik ben hiç çocuk düşünmedim yani en azından 3 4 sene.İlkine hapla hamile kaldım ikinciye spiralle hamile kaldım, ve pcosla hamile kaldım ben bazı şeylerin zamanı var ve nasip denen şey gerçekten var inanıyorum.Umarim hayırlısıyla olur ama dediğim gibi kafana takma.