Yavrukedicik
Allah gönlünüze göre versin inşallah.
Doktor gayet sağlıklısın dediyse biraz da psikolojik kafaya fazla taktığınızdan olmuyor.
Ben üç sene çaba gösterdim,sürekli her adet geciktiği zaman test yaptım var mı yoksa diye.
Ne zaman artık kendimi çocuk düşüncesinden gerçekten geri çektim,o zaman hamile kaldım.
Biraz kafanızı bu konudan uzak tutun, beklentiye girmeyin,bakın görün o zaman gercekten hayaliniz gerçek olacak.