Selam kızlar sizi de haberdar etmek istedim daha once herkes yazmisti bana ense kalinligi olan bebegime fetal dna yaptirmaya gittim tam sirketi her seyi ayarladik geldi ama tam doktor muayene ederken bebegimin kalbinin durmus olduğunu söyledi. Cok agladim cok cok üzüldüm ama sonra düşündüm dogupta vefat etseydi daha cok üzülecektim hakkimda hayirlisi olsun zaten bir tane saglikli 2,5 yasinda evladim var. İnsallah daha saglikli evlatlarim olur 🤲🏻 Dua eder, dua beklerim.