27 aylıkken denediğimde başarılı olamadık hazır değilmiş. Yazılardan vs okuduğumda 30 aylık dönem en kolay olduğuydu. Tam 30 ayda yani 2 vucuk yaşta denedik ve inanın hiç zor olmadı. Hem klozet üstü hem lazımlık almıştım. Klozet üstüyle daha rahat etti ve ona yapmak istedi. Sanırım bizde klozete yaptığımızı bildği için daha güvenli hissetti. Ben tuvalet takip çizelgesi görmüştğm trendyolda onun benzerini evde yaptım stiker falan aldım yaptığımda yapıştırdık bitanesine ödül koyduk hoşuna gidip teşvik olduşmuştu.