Kızlar oğlum 3 aylık olacak uykuyla arası hiç yok bu aralar çok huysuz şuan bile mesela kucakta duruyo uyutmak için yatırınca basıyo çığlığı öyle böyle değil bi yeri ağrıyor gibi geçen haftalarda kulak içi iltihabı olmuştu ilaç kullandık düzeldi acaba yine mi oldu yarın götürücem atak haftası bide acaba ondan mı yaşayan var mı