Merhaba benimde kziim 13 aylık yemesi falan çok güzeldi ama bizde de bu ay yemek yememe gbi sorun oluştu ve asla ağzına hiç bişey sürmüyor sadece su içiyor bende bu konuda ne yapacağımı şaşırıyorum acaba aynı dönemde bütün çocukların iştah sorunumu oluyir ☹️