TugbaVera Bizde aynı gerçekten bir süredir hiç verimli uykusu yok, onun olmadığı için benim de yok. Zor bir durum bende aynısını temenni ediyorum inşallah geçicidir çünkü yorucu bir süreç. Durmadan ayaktayım az önce de bebeğim için kalkmıştım şimdi de bebeğim için ayaktayım mesela. Uyudum mu uyumadım mı hiçbir şey anlamıyorum gerçekten. Bir an önce tüm bebişlerin uykusu düzene girsin inşallah biz analar da rahat edelim 🙇🏻♀️