canimoglum_01 İllaki bilen vardır millet bahçesinden bahsediyorum.. Kreşe verecektim konuşmuyor diye ama eşimle karar aldık hergün akşam oradayız. Çok çocukta var beraber de oynuyorlar hemde yoruluyorlar
buketnur3 canimoglum_01 benim kızım da 2 temmuzda 3 yaşına girecek anne baba dede anneanne abla abi bebe diyebiliyor cümle ve başka kelime etmiyor eeee ooooo diye anlatıyor derdini ben psikiyatriye götürdüm dil terapisine götürebilirsin dedi götürmeden sosyal aktivite edinin 2 3 saat kreşe gönderin bir şeyi gösterinde örnek su istiyor birlikte gidin mutfağa alın bunun adı su ve gün içinde suyu tekrarlatin dedi egerki yine konusmazda dil terapisine götürün dedi bnde bu sene kreşe vercem