Sedlife tesekkür ederim, malesef öyle geneli de eski, güzel olanların muhiti ters yerde, demirkent tarafının ulaşımı sanırım sıkıntılıymış, sehir güzel imkanlar vs ama ev biraz sıkıntılı işte, biz de bir daha gidip bakamayacağımız için hemen tuttuk, belki koyarlar yeni ev ilana