esmerella11
Şimdi mama yaptın ağzı deydi kaldı 1 saat içinde o mamayı tüketebilir 1 saat geçerse maalesef çöp bakteri üremesi hızlanıyor çünkü.
Ama mama yaptın oda sıcaklığında 2 saat fakat bu aralar hava sıcak 1 saati yine geçmemesi çok daha sağlıklı.
Mamayı yaptın buzdolabına koydun 3 saat ömrü var çıkartıp sıcak suyun içinde ılıtıp içirebilirsin.
Anne sütü için sağdın direk içirdin kaldı dolaba koyabilirsin onu sıkıntı yok. Ama tekrar sıcak suyla ısıttın ya kaldı içmedi onu saklama taraftarı değilim 1 saat içinde tüketmezse bence dökülmeli artık..