Rekor bende, oğlum tam 12. Ayda emeklemeye başladı kısa bir süre sonra sıraladı zaten 😂 Yüz üstü durmayı sevmeyen bir bebekti doktorumuz emeklemek zorunda değil demişti endişe etmedik nitekim tam bir yaşında bir baktık sanki aylardır emekliyor gibi birden bire başladı. Emekleme durumu geciken anneler üzülmeyin kısacası.