Elifsaremm Bebeğim 2 aylık burnu çok tıkalı doktor bu serumlardan verdi emzirmeden 15 dk önce kullanılıyormuş ama bebeğim açıktığı için 15 dk önce yapamıyoruz emzirdik en sonra kullanan varmı aranızda
Zynpazra Elifsaremm bnmkinin çok tıkandığı için 2saatte bir sıkıyorum beslenmeden çnce veya sonranfarketmıyo
deletedmom4842 Elifsaremm O fark etmez diye düşünüyorum benim de her gün değişiyor temizlediğim saatler
Ceyhununtatlisannesi Elifsaremm valla ben de ne zaman tikandigini fark edersem o zaman sıkıyorum birde kış ayına girdigimizden beri gece uykusu öncesi mutlaka sıkıyorum ki sabaha kadar rahat uyusun diye bu arada benim oğlum da 1 yaşında
Talodes Dengenc ben kullanıyorum arkadaşm demişti 1 hafta kullanıyprm 1 tanesini diye ben 1 hafta olmasada 4 5 kez kullnyrm
Elif41 Dengenc yalnız serum fizyolojikler tek kullanımlık canım yani açtıgında o gün kullanıcaksın eğer bitmediyse atıcaksın dr lar öyle söylüyor eczacılarda aynı yani bol bol sıkabilirsin hiçbir sıkıntı olmuyormuş
Elif41 Dengenc yalnız serum fizyolojikler tek kullanımlık canım yani açtıgında o gün kullanıcaksın eğer bitmediyse atıcaksın dr lar öyle söylüyor eczacılarda aynı yani bol bol sıkabilirsin hiçbir sıkıntı olmuyormuş
AlyaBaby Benım kızımda 35 günlük hep tıkanıyor burnu 😑 ne zaman düzelcek bilmiyorum bizde be zaman cok tıkansa hırıltı duyarsam sıkıyorum rahatlıyor 🙏🏻
NaimeYilmaz Elifsaremm saat başı sıkabılırsınız 🌸 Emzırmeden once demesı kusmaması ıcın tıkanmaması ıcın olabılır
Meray Emzirmeden önce sıkılıyor çünkü burnu tıkalı bebek rahat ememez sadece burnundan nefes alabildiği için. Serum fizyolojikleri de 24 saat içinde bitirmeniz gerekiyor steril olması açısından bitmezse atmak lazım. Ben onlardan çok az kullandım normal serum suyu alıp şırıngayla sıktım burnuna hep. Diğerleri hem çok pahalı hem de tek kullanımlık olduğu için boşuna masraf bence.
Aliim Elifsaremm emzirmeden önce verseniz daha iyi hem daha iyi rahat emer hemde fizyolojik den sonra kusmaZ