Soguk nöbet nedir ? Benim eşimde 2 veya 3 olması lazım nöbet gecirdi en son geçirdiğinde doktora götürdüler eğilepsi ilacı verdi 4 yıl kullan bir bakalım sonra bırakıp bakalım demişti ozamanlar ilaçtan sonra birşey olmadı ama ilacı bırakamadı yani 5 yıl gecti doktora götüremiyorum bir kontrole gitmek istemiyor onunda eeg cok kez cekildi ama birşey cıkmadı hiç