miniikmucizeem merhaba ben oğlumun 3. Yaş gününde hamile olduğumu öğrendim planlı gebelikti , şöyle söyleyeyim hamile iken oğlum çok seviniyordu kardeşim olacak diye doğum yaptım hayal kırıklığına uğradı galiba büyük bi arkadaş bekliyordu kendine, ilk haftalarda sıkıntı yoktu şimdi bebeğim iki aylık olacak onu emzirirken oğlum devamlı bacaklarımda yatmak istiyor emzirirken devamlı anne birlikte çizgifilm izleyelim diyor sıkboğaz ediyor yani beni fazlasıyla, uyurken diş sıkmaya başladı aşırı hırçın bi istediğini yapmadığımızda hemen ağlıyo çok duygusal bi çocuk oldu. İster istemez ilgi bölünüyor o iki evin tek bebeğiyken şimdi annesini paylaşmak zorunda kaldı, hayatından pek memnun değil açıkçası.. ama napalım öyle böyle biraz daha büyüdüklerinde herşeyin daha iyi olmasını umut ediyorum