Aynı durum bizde de var 1 hafta önce ilk dişini çıkardı Allahım böyle bir huysuzluk yok etinden et kesiliyor sanki öyle ağlama krizleri ama sürekli yani,asla bir şey yemiyor içmiyor. Yandaki diş eti de iyice şişmiş sanırım o yüzden mi yapıyor çözemedik çocuğumu tanıyamıyorum