Selam anneler bebeğim yaklaşık 2-3 haftadır meme emmek istemiyor 2 çekip bırakıyor zaten zorla emzirmeye alıştirmistim doğduğunda süt gelmemisti v.s mama meme gidiyorduk şimdi memeyi bırakıyor ben bırakmasın istiyorum bir arada red yaşadık ama 1 hafta sürmüştü şimdi istemiyor hiç