10 aylık bebeğim yüzüstü durmaktan çok hoşlanmıyo geri geri gidiyo dönmesi de güzel ama emeklememiyo emekleme bi gelişim aşaması değil biliyorum ama ben istiyorum ki emekledigini göreyim önüne ne koysam el uzatıyo ama vücut gitmiyo yürümeye hevesli emeklemeden yürümek isteyecek sanki ama beni çok yoruyor hep kucağımda inmeyim istiyor o yüzden bende biraz olsun emeklesin diye canım sıkılıyor