gizemvatansever Kızlar göğüs ucu hassasiyetim çok fazla, lanoninli kremler kullanıyorum ama bana mısın demiyor. Ne önerirsiniz? Sütümde pek gelmediği için azcık gelen sütümle cebelleşiyorum zaten :( gümüş kapak, kalkan, krem herşeyi kullandım bana mısın demiyor..
seher90 gizemvatansever sizinle aynı durumdayız ben göğüs pedine halis zeytinyağı damlatıyorum biraz da olsa rahatlatıyor. Deneyebilirsiniz