Merhaba 26 aylık oğluma tuvalet eğitimine başladım. Konuşamıyor henüz ve sabah altı kuruda uyanmiyor. Ona rağmen başladım küçük tuvaletini götürdüğüm zaman yapıyor ama hiçbir şekilde tutmayi bilmiyor ve sürekli kaçırıyor.Büyük tuvaleti de yapmıyor. Ben hazır degil diye bırakmalimıyim. Yoksa küçük tuvaletini yapması bile iyi diyip devammi etmeliyim yardım