Kızlar 2 aylık bebeğim var. Emziriyorum. Sağ göğsümün üst tarafında sertlik hissettim. Baya beze gibi ele geliyo böyle. Sert. Ne kadar emzirdiysem geçmedi bı türlü. Sürekli de emen bi bebek. Öyle süt birikip de emmeme şansı olmuyo. Günümün yarısından çoğu emzirmeyle geçiyo