Aysimaninannesii siz kullandığınız için ilacı savunabılırsınız ama ne yazık ki gerçek değişmez içeriği bitkisel de olsa malesef cok zararı var kutunun üzeinde hangi yaş yazıyor bakabılırsınız her çocuk doktoru bilmiyor kafasına göre damla sayısını azaltip kullanın diyor ayrıca ben sadece gazı oldugu için degil bebeğim hiç uyumadığı için kullanmıştım ve zatarı dokundu bıraktım zaten dedıgınız gıbı ılaclar bır süre sonrada bagımlılık yapıyor ben buna karşıyım sürekli ilac kullanmaya bagımlı etmeye siz kendı cocugunuza iyi geliyorsa devam edın ama ben kendı rahatımdan ödün vermeyi tercih ediyorum yanlış anlamayın size yönelik birşey demiyorum bu benım kişisel tercihim herkes kendı cocugu için en ıyısını düşünür neticede kendinize iyi bakın iyi günler dilerim😊