Poyrazalp rabbim dermansız dert vermesin, Evlatlarımızla imtihan etmesin 😊 aynı şeyleri yaşayan bir anne olarak seni çok iyi anlıyorum ve biz 2 gece de hastanede kaldık tedavi için. Yüreğinizdeki ferahlığı da çok iyi hissettim❤️ Umarım her geçen dakika daha da iyi olur bebeğiniz.. bol bol emzirmeyi ihmal etmeyin💐 çok çok geçmiş olsun