siyah0606 merhaba, ben de bebeğim 4 aylıkken yaptırdım. Bebeğimiz yanımızda bölgesel uyuşturma ile sünnet oldu. Üst tarafı yakılarak alt tarafı 2 veya 3 dikiş atılarak yapıldı. Operasyon sonrası odamıza geçince ağrı kesici şurup verdiler. İlk çişini sıkıntısız yaptı. Bizim pipimizde sargımız vardı, yanlış hatırlamıyorsam 2 veya 3. günde suya oturtarak sökmüştük. Doktorumuz ev için ağrı kesici şurup, dezenfektan sprey dışında bir şey vermedi. 1 hafta boyunca karton keserek pipisinin üzerine koyduk, hem sürtünmeye karşı hem de olası kaka bulaşına karşı korusun diye. Morarma, şişkinlik, akıntı veya hafif kanama olması normal dedi doktorumuz. Şişlik indikçe deri geri çekiliyor kuruyor böyle zamanda bepanthol pişik kremini bolca sürüyordum. Bol bol da havalandırmıştık. 1 hafta sonunda kontrole gittiğimizde neredeyse iyileşmiş oluyor zaten. Mümkünse operasyondan çıkınca uyku vaktine denk gelirse daha rahat edersiniz. Benim oğlum kolik bir bebekti ona rağmen kolay ve rahat geçirmiştik. İnşallah çabuk iyileşirsiniz şimdiden geçmiş olsun, damatlığını görmek nasip olsun. Kendi doktorumuzun videosunu da bırakıyorum buraya müsait olunca izlersiniz.