hasmelad öyle alıp mayalamadım ama yöntem aynıdır diye düşünüyorum
Süt ılık olacak serçe parmağınız 7.sn artık baya ısınacak sonra maya oda ısısında sütle biraz açtıktan sonra sütün içine döküp iyice karıştır sonra uygun kaplara koy ister oda ısısında üstünü örtüp bekle ya da ışık fırında 6 saat üstleri açık şekilde bekle ben fırına koyuyorum 6 saat sonra buzdolabında 1 gün bekletiyorum kapaklarını kapatıp taş gibi oluyor