Benim de 4 ay 20 günlük bebeğim de var geçmiyor , doktor küçük olduğu için ilaç da vermedi araştırdım nöbet şekeri ve karadut sürüyorum 10 gün oldu hala bi gelişme yok çok zor besleniyor , bu kadar küçük bebekte başına gelen var mı varsa bana da fikir yardım eder misiniz çok yıpratıcı çok zor bi dönem hem bebeğim için hem benim için