buse94 Ağıstosta tatile gideceğiz fakat sanırım ben o gunlerde hastayım adet olucağım. hiç adet geciktirici kullanmadım fakat kullanan varmı kullansam mı bılemedim
Kuzularinanasi buse94 tabiki kullanin.regl e 3 gun kala baslayin icmeye max 10gub icebilirsiniz.primolut n.ben her sene kullanirim egerki tatile gtcegm zamana denk gelirse bu sekilde skntisiz geciktirmis oluyrm.
Aslininannesi buse94 ben de kullandım adı Primolut. Beklediğim adet gününden 2 gün önce başladım her gün bir sabah bir akşam içtim. Bıraktıktan iki gün sonra adet oldum