Seda-lina benimde kızım 2 ay sonra 4 yaşında olacak.Sinirden başıma ağrılar giriyor.Sofraya oturuyoruz bağırış çağırış, markete gidiyoruz yine aynı.Ne yaparsak yapalım memnun edemiyoruz.Sürekli gerginiz.Sen o koltuğa oturdun ben oturacaktım, şarkı söylüyoruz sen söyleme gibi gibi gibi ay çıldırcam artık