Kızlar oğlum 21 aylık olcak. Dil olarak geri de bana göre. Baba dede mama meme anane bebe emir mine pis çiş pisi gel çık bak gibi kelimeleri ve hayvan sesleri var. Söylediklerime cevap vermeye çalışıyor ya da tekrarlamaya çalışıyor ama çıkmıyor tam kelimeler. 2 li cümle yok. Mesela bugün ilk kez kaju yiyordum ben , benden duymuş demek ki Kaju dedi ve baya tekrarladı. Dili böyle açılıyor olabilir mi, yoksa yetersiz mi ayına göre. Böyle durum yaşayanlardan yardım bekliyorum ❤️