madrefelice çok çok küçük sakin bir ilçe. Pek dükkan yok, eczane yok malesef. 2 marketi var büyük biri a101. Pazar yok gibi Çarşamba günleri 1 tane sebzeci meyveci geliyor. Denk gelirseniz arada 1 balıkçı tezgah açar. Cengiz abinin manavı var diğer market olarak. olarak oda tek olduğu için genelde herşey bitiyor ürün gelen günleri iyi takip edin çocuklara meyve sebze alabilmek adına 🤗 halkı iyi genel olarak sorunlu insanlar değiller. Çok alkol tüketilen bir yer. Oraya evli giden bekar dönüyor demişlerdi bize Tunceli için. Bende sana söylemiş olayım. Yapılacak pek faaliyet yok malesef çay içilecek bir iki mekan var. Onun dışında biz işlerimizi hep Erzincan merkezde hallediyoruduk. Gidiş gelişler sıkıntı olabiliyor Tunceli merkez için. Hala öyle mi bilmiyorum tabi. Diğer asker eşleriyle arkadaş olursunuz küçük yer olunca insan batidakindan daha yakın oluyor doğudaki arkadaşlarıyla. Ay yinede dönüp bakınca çok salak insanlar tanıdım yaşını da bilmiyorum ama hemen samimiyet kurma kimseyle ya bir gözlemle derim 😄 birde havalar soğuk oluyor kışlar uzun sürüyor tabi. Çok alacak yer olmadığı için hazırlıklı gidin en azından cocuk için çünkü en son kargolar da gelmiyordu PTT harici. Birde eşinle aranı iyi tutun kavga etmeyin çünkü orada kimseniz yok kendinizden başka. Bu da aile bağını güçlendiriyor bence. Herkesden uzak gerçek ailenizin birbiriniz olduğunuzun farkına varıyorsunuz..