asell13 bende aynı şekilde ısıyı ayarlıyorum doktor ile görüştüğümde klimanın odayı soğutma değil yaşayabilecek dereceye ılıtmasını sağlayalım demişti yani bizim dereceler normal zaten kısa kollu ve alttan uzun pijama giydiriyorum odanda gayet serin oluyor. Siz nasıl yıkıyorsunuz ya ben klima açık diye yıkasam üşütürmü diyorum