deli_bir_hatun Kızım 20 aylık abilerini görüyor ve tuvalete gitmeye çok hevesli birkaç defa wc ye oturttum çişini yaptı bazen anne çişim diyo. Konuşması iyi herşeyi anlatır anlar atılgan bir bebek annem ve kayınvalidem tuvalete alıştır diyo bende kararsız kaldım
asrinhatasi deli_bir_hatun söylüyorsa hazır yaz mevsimiyken öğrensin. Ama illa öğrenecek diye kasmayın bence. İsteği varsa öğrensin aradan çıkar ne güzel
Papatya-eylul88 deli_bir_hatun erken diye biseymi var?bilmedigimden soruyorum.erken ogrense daha iyi degil mi zaten
hanneinci deli_bir_hatun ben kızıma 21 aylıkken vermiştim 3 gün zorlandı 5. Gün öğrendi kendini cok güzel ifade ediyordu yani ogrenebilir
Birkullanici deli_bir_hatun benimde 20 aylık, ablasından görüp çiş İİİ dedi oturrtum ama yapmadı, bende bu yaz hazır olursa öğretirim. Bunun zamanını en iyi sen bilirsin.
deli_bir_hatun asrinhatasi kakasini söylemiyor ama çişini söylüyor bezi çıkardıktan sonra onuda sylermi acaba
asrinhatasi deli_bir_hatun işte onu deneyin ama çok zorlamayın 2 yaş 3 yaş arası diyorlar zaten daha zamanınız var.
akselll Biİmki de aynı tuvalete gitmek istiyo gidince çişini de kakasını da yapıyor ama daha kas gelişimi tamamlanmadığı için 2 buçuk yaştan öncesi önermiyor diye okudum sonra çocuklar bi yaştan sonra yine beze dönebiliyorlarmıs
deli_bir_hatun Papatya-eylul88 ya çocuklar da sonradan beze dönme olabiliyor yada altına kaçırma vs bide WC korkusu olma ihtimali var
deli_bir_hatun hanneinci benimki de kendini ifade ediyor zekâ konusunda ayından ileride deneyeyim yarın bakalım olucakmi
hanneinci deli_bir_hatun olur inşallah sulu oyunlarla oynayabilirsiniz ve mümkünse büyük çişini ilk zamanlar girmemesini sağlayın çünkü o korkutucu gelebiliyor ..