Mercimek büyüklüğünde ve sivilcemsi ise çok normal. Asla ama asla ellemeyin bir şey sürmeyin. Zaman içinde toplayıp toplayıp kendisi patlayacak sonra kabuklanma evresine girecek kabuk düşüp düşüp yeniden bağlayacak. En son kabuk düşüp kırmızı bi leke gibi olucak zaman için de de ten rengine alacak. Bizim kolumuzdaki gibi bi görüntü yanı. Nohut büyüklüğünde gibi fazlaca apse olursa da eğer gene asla dokunmayın ve çocuk doktoruna gösterin. Bu arada kıyafetin de arada kan gibide akinti olabilir bir iki damla gibi korkmayın oda normal.