Goktugmom_ onu bende kullandım canım ama hıc tavsiye etmiyorum evet çok lavaboya çıkartıyor ve agızda öyle bir tat bırskıyor kı şu içince bıle mıden bulanıyor o kadar gerçekten şu içemez duruma geldım ve bıraktım hastanelik olucaktım nerdeyse bende bu etkileri gosterdı