DefneGamze98 Merhaba hanımlar sizinde bebeğinizin vücut sıcaklıgı fazla mı? Havale cok sıcak ve nemli bebişler bu durumdan böyle mi etkileniyor acaba? Sanki ateşi var gibi 37lerde sürekli sıcaklıgı. Normal mı sizce
yavrupotuncek DefneGamze98 benim çocuğum doğduğundan beri hep ağladığı için şuan düşünüyorum da extra farklı bir ağlaması yok ama çok huysuz bu aralar sıcaktan galiba
DefneGamze98 Alpella merhaba, 3 gün sürdü atesi sadece geceleri oldu dişten dolayı öyle tahmin ediyorum cünkü üst dişi patlayınca rahatlamıstı
Nisa2323 @“Alpella”#piii Alpella çocuğunuzn ateşi nasıl oldu acaba benim kızım da 3 aydır böyle delirmek üzereyim