alparslan8 Verrutol siğil ilaci kullandım yeniden tekrarladı yaşayan önerisi olan var mı ne yapmam lazim
cann65 alparslan8 merhaba verrutol ilacı 3 kere kızıma kullandım çıkıyor kullanıyorum düşüyor böyle tekrarlıyor siz bir çözüm buldunuz mu buna