urazinannesiiiiii Oğlumda bikaç gündür ishal vardı bugün bi tık daha fazla yaptı ve durup dururken vücudu böyle oldu yarın doktor randevumuz var ama resimden anlayan var mı alerji falan mı acaba
Fatma22 urazinannesiiiiii urtiker gibi kuzum bu sicak bi yerde mi yasiyosun. Ishal baska biseyden de olmus olabilir kac aylik.
zeynep91 urazinannesiiiiii ishal vs var ise bi gösterin bence doktora bagrsak enfeksiyonu vs olablr dışa vuruyoms böyle benm kızımın bi kıyafetten vucudu ürtiker olmstu doktor idrar testi yapmıştı olabiliyomuş o tür seyler vucudna bu seklde seyler yapabılıyomus
bana1cocukyetti urazinannesiiiiii Benim bebeğimde de oldu ürtiker bu sıcaktan oluyor. Bol bol nemlendirin bizimki bayağı ilerlemişti doktorun verdiği kortizonlu kremi kullanmak zorunda kaldık. Her ihtimale karşı siz bir de doktora götürün önlem alın
Happygirl10 urazinannesiiiiii ben de bir post açtım bebeğim 1 yaşında 4-5 gündür kızarıklık kabartma kaşıntı var
Derya-Anne Bilgim yok canım üstte kalsın geçmiş olsun acaba yarına kadar beklemeden bi acile falan mı götürseniz ben olsam yarına kadar duramazdim çünkü
urazinannesiiiiii Derya-Anne çok teşekkür ederim aradım hastaneleri cocuk doktoru yok özellerde bi isilik gibiydi arttı mı naptı neden oldu kafam karıştı çok eşimde yok yalnızım devlete de gitmem çok zor 😞
urazinannesiiiiii Fatma22 yaa istanbuldayım canım evet sıcak ama annemdeyim serin bi tık ev normal evlere göre ürtikeri araştırayım bi ishal de sebepsiz salgın varmış belki odur
Fatma22 urazinannesiiiiii ishale ekşi iyo gelir canim. Limon suyu veya dogal nar eksisi vatsa ara ara tatli kasigiyla verebilirsin abartmadan iki uc kay kasigi mesala .bol su sonrasinda .urtiker kendimde cok oluyorum. Ilik bi suyula dus serin ortam cok iyi geliyo bi cok turu var muhtemrlem sicaktsndr bebisinki .paketli bisrylrr de yedirmeyin. Cok gecmis olsun .mutlaka dr gorsun tabi .
urazinannesiiiiii bana1cocukyetti çok teşekkürler götürdüm evet isilik alerji de olabilir dedi ama ürtikerdi bence de yogundu isilik tarzı değildi cünkü
urazinannesiiiiii Fatma22 çok teşekkür ederim cevaplarınız içinnn çok sağolun geçti çok şükür ikisi de götürdüm doktora da alerji gibi isilikte olabilir dedi ama bence de ürtikerdi
bana1cocukyetti urazinannesiiiiii Rabbim yardımcısı olsun krem falan verdiyse hızlıca toparlasın minik inşallah. Ceradolin lipo losyon verdi bize doktor nemlendirme için, kortizonlu kremden bile daha çok işe yaradı isterseniz alıp deneyin ama doktorunuza danışarak tabi ki
Fatma22 urazinannesiiiiii rica ederim . Hassas demelki cocugunz cildi .bnde de var sicaklarda pamuklu giymeye ozen gosterym yatahi yastigi pamuk urunler olsun. Abur cubur mumkunse hic vermeyin yada en az sevide. Usutmeden serin tutun .gecmis olsun
Happygirl10 urazinannesiiiiii nasıl gecti acaba sizin doktor ne dedi. Bir şey kullandınız mı . Aynı durumdayiz
urazinannesiiiiii zeynep91 götürdüm doktora probiyotik verdi aşırı bi ishal değildi ama yaptığını sıvı yapıyordu gittiğim gün geçti zaten birşey kullanmadım ama dediğiniz gibi bagırsak enfeksiyonuydu kesin