Annesivekizi Kızlar 5 günlük anneyim şimdilik bütün günüm bebişi emzirme uyutma gazını çıkarma altını temizleme döngüsüyle geçiyo☺️☺️ Acaba kaç aya kadar 2 3 saatte bir emzirmek gerekiyo bu sık sık emzirmeler ne zaman azalır
GonulAyd Annesivekizi bebegin beslenmesine göre degisir bence. Ben bebegimi sarılık olmasn diye ilk ay yarım saat 40 dkda bir emzirdim. Sonralarnda 2 saatte 3 saatte bir oldu suan 6.5 aylık bszen 3 bazen 5 6 saat ac kalabiliyor bebekle alakalı ve doyup doymamasıyla alakalı bence. Ve 2 saat kuralına taklma bence sık sık emzir suan kücük oldugundan sana göre oyle geliyordur zaman gectikce duzene giricek hersye.
bhrtrkk Canim benim oglum 4 aylik hala memeyle yapisik yasiyoruz gece sabaha kadar agzinda emzik yapti beni resmen 😂😁
GonulAyd Annesivekizi evet ben 5.ayda basladım tadımlara suanda devam ediyoruz ve anne sütü alıyoruz.
Annesivekizi AselAksoy daha yeni başladığımız için şimdilik yormuyo ama ilerisini merak ediyorum ne zamana kadar sürecek acaba😅😅
iamthed İlk 3 ay en geç 1,5 saatte bir, en erken yarım saatte emdi. Bazen 3-4 saat memede kaldığı oluyordu. Zaten sizinki çok minik, mutlaka gece uyandırıp emzirin max 2 saatte 1. Şu an 6 aylık uyanıksa 2-2,5 saatte 1 emiyor