Deletedmom_110 bu aylarda birakmayi denemistim asla kabullenmedi yani 3 gece emzirmedim aglamasinda hic bir degisiklik olmadi azalma olmadi yani , bende emzirmeye devam ettim 21 aylikken kestim hemen ikna oldu , sende denersin aglamasinda azalma görursen ikna oluyor demektir, zaten anne sütünü artik doysun diye drgil cnm bagisiklik kazansin diye emziriyoruz, bende kesince cok uzulmustum agliyordum bazen bogszim dugumleniyordu ama uykusu duzene girdi cok rahat etmistik oda bende