havvamete Kızlar bebeğimin ayağı biraz tombiş her ayakkabı olmuyor. Yeni yürüyor bir Türlü uygun ayakkabı bulamadım tavsiye ettiğiniz model var mı
mybabyberatiko havvamete benim oğlumun ayakları da çok tombiş ilk yürümeye başladığı zamanlar vicconun önü esnek lastikli yumuşacık bi ayakkabısını almıştım çok rahat etmişti
gmzkbr Benim oğlum da tombik ayaklı ben de bulamadım. 11 aylık olmak üzere henüz yürümüyor o yüzden acele etmiyorum almak için, belki yürüyene kadar tombiklik azalır o zaman daha rahat bulurum diye ümit ediyorum ☺️
havvamete gmzkbr benim bebeğim de 11 aylık 15 gündür yürüyor. Tombik ayaklara ayakkabı bulmak zormuş 🥲
havvamete mybabyberatiko bugün gittik mağazaya vicco loro modeli oldu ama numara yok 21 numara ayağı erkekde kalmamış genelde 19 20 satılıyo dedi kız online aldık mecbur