Cinarinmelek_annesi07 Burnu tikaniyor açıyorum ama tikanmasini sevmiyorum hele geceleri gercekten ise yariyor mu bu oda nemlendiriciler kızlar?
Deletedmom280 Cinarinmelek_annesi07 Bn aldım memnunm gumushndeym nem %20 cıkmıyor cck sureklı oksurw oksure uyanıyordu
Bussra Cinarinmelek_annesi07 bende kullaniyorum geceleri hep acik gunduzde aralikli aciyorum 45-50 oldugnda nem kapatiyorum gercekten ise yariyor
Cigdem07 Cinarinmelek_annesi07 Ben kasım ayında dogum yaptım o zamandan beri kullanıyorum şükür hiç tıkanmadı tavsiye ederim canım
[silindi] Cinarinmelek_annesi07 evet yarıyo. Benim oğlumun odasında sürekli açık. Burnu dolduğu zaman almıştım o günden beri açıyorum hep.
Cinarinmelek_annesi07 Symnlrg Cigdem07 Bussra Deletedmom280 hangi marka kullanıyorsunuz bide fiyat da yazar misiniz lutfn pki kızlar bide gunde 2 saatten fazlaacik kalmMasi lazimms sanırım
Symnlrg Kesinlikle yarıyor benim boğaz yanmalarım kuruluğu geçti oğlumda uyurken hırlıyordu geçti. Gece ara ara açıyorum
Bussra Cinarinmelek_annesi07 wewell benimkide o zaman en ucuzuydu onu almistim isimi goruyor en dusuk derecede sabit tutmak icin gece kullaniyorum gunduzleri de aralikli aciyorum
Cinarinmelek_annesi07 Bide odanin buyuklugu önemli mi genis oda acaba nemlendirirmi ki hemen yanı basimiza mi koyuyonz bide
Symnlrg Cinarinmelek_annesi07 odam büyük hatta kullananan arkadaşa nemlendirir mi dedim derecesi var orta derecede çalıştırıyorum tam başucumda değil ama bebeğime de bize de yakın
Canlarim Symnlrg merhaba,benim evinde çok kuru dolayısıyla öksürük ve burun tıkanıklığı kaçınılmaz oluyor 🤦♀️peki soğuk buhar makinası aynı işlemi görüyor mu?Yoksa buhar makinası farklı mi?Ben de soğuk buhar makinası var da onu kullansam mi?
Cinarinmelek_annesi07 Bussra evet bnde baktim dun e bebekte en uygunu o vr 160 di sanirim is goruyorsa yeterli diyorum bn fazla para vermeye gerek yok is gormezse ayri tbi
Aybuke_ [silindi] ben de almak istiyorm da ne işe yaradgnı tam ılarak blmiyorm normalde kızmın burn tıkanıklıgı veya oksrugu olmuyo ama aralık ayında hastalandı burnu tıkanıypdu aspıratorle temizleyene kdar ölüyoduk smsi yine geip oldu cok kotu oksuruyo yine aspiratorla burun temxliği yapıyorz esimle cok merak ediyoruz bu makina ne işe yarıyo yani bunu kullanınca noluyo benş aydınlatırsanız cok mutlu olurm
Mom022 Cinarinmelek_annesi07 ben kendim de astim hastasıyım weewell kullanıyoruz kızımın da genzi dolu olurdu artık rahat uyanıyor