AnVN ezgiii12490 sağlıklı olsun da ilaç kullanmıştım kızımın kolu kırıktı röntgene gitmiştim iki kere 😢
ezgiii12490 AnVN şöyle biliyorum sknti varsa ya devam ya hic diye ilk aylar Allah korusun bisey olursa dusukle sonuçlanıyor sağlıksız olursa içini ferah tut bisey olmaz inşallah Rabbım koruyor