asrinhatasi Eymen111 menenjit semptomlarından biri ateş ama sinir sistemine beynine zarar verebilen tehlikeli bir hastalık. Yani tüm dozları yaptırdık yine de ateş oluyor başka hastalıklardan dolayı. Menenjit farklı ateş farklı
misto Eymen111 küçükken menenjit geçiren kuzenim cahillikten tedavi edilmediği için şuan sağır ve dilsiz.
annakaraninaa Eğer durumunuz varsa aşıları kesinlikle yaptırmanızı öneririm . Çok tehlikeli bi hastalık
Eymen111 annakaraninaa menenjit faz değil istek üzerine yapılan bir aşı biliyorum ateşten korunması için dokturumuz önerdi
Themom_ Eymen111 Sadece ateşten korumuyor hastalığın kendisinden koruyor. Biz hepsini yaptırdık tek doz kaldı sadece
Eymen111 asrinhatasi zarar vermeyen ateş oluyor tabiki çocuk hastalandığında ateş mutlaka olan birşey
kahvemsadeolsun Eymen111 4 doz yaptırdık 3-5-9-15. Aylarda Ateşten korumak için yapılan bir aşı değil. Ateş sadece semptomlardan biri
littlefish dorukbebekom bizim doktorumuz 3.ayda baslatti. 3-5 ve sonra 1 yas sonrasi. Her doktor farkli planliyor. Yapilmiyor diye bir sey yok yani.
dorukbebekom ilaymeva52 ya doktora göre değişiyor demek ki beni ikinci bebeğim farklı şehir farklı doktor ama ikisi de aybı şekl 6 9 ve 13 ay diye ayarladı dozları
busraalanya Eymen111 bir yaşından sonra bir doz plan bi ilaç var birde iki doz olan var öyle hatırlıyorum .