gezgin_anne mrbb canım benım 12-13 yıldır saclarım belimin altında hıc kısalttrmazdım ve hıcde dökülmezdi taa kiii doğum sonrasına kadar ınan kel kaldım gibi oldu ve sacımı kestrdım kullanmadgm yağ sampuan kalmamştı, siirt bıttım sabunu var onu kullandım sonuca şok oldum ( saclarımı bosuna kestrdım 😞) ama sacına süremedim sanıyosun daha fazla süryosun ve az köpürüyo, durulandı sanıyosun durukanmamş oluyo oyzden baya baya fazla durulaman lazım ve cok zor taranıyo bunlara bi süre sonra alışıyosun ve bi müddet kımyasal bişey kullanmaman lazım ama cokk cokk etkılı bunları yapablırm dıyosan dene derim. Fakat aktrlarda satılanlar tam orjınal değil siiirtte falan tanıdık varsa ordan getırt cok cok daha guzel benden bukadar 😌😌