Betulst canım benim bebeğim de gündüz uyumuyo ama gece uyuyor çok şükür gece uykusu içib kesinlikle karanlık ortam yapın birde dalsıb diye uzun süre sallamayın bu sefer sallamaya alışıp illaki uyanıyorlar ben gözelerini kapattıkran sonra beşiğine yatırıyorum pışpışlıyorum ilk zmaab hep uyandı ama pes etmedim alıştı şimdi gece sadece 2 kere uyanıyo 41 günlük olduk bizde çok küçüker daha çok huy değişecek