meteli çok çok küçük, normal gelişir inşallah, şimdiden doktora götürmek için çok erken bence, gezdirmeyin çocuğu Bu sıcakta boşu boşuna benim fikrim, iki çocuğum var benim de biri 3,5 yaşında diğeri 4,5 aylık, 2 ay inanın çok erken bir şey beklemek için:) Bir de Her çocuğun gelişimi farklı oluyor kıyaslamakta doğru değil erken baş kaldıran bebekler ile.