Bebeğim 1 ay 17 günlük sütüm azaldı gibi doymadığını düşünüyorum bu yüzden ilk zamanlar buzluğa sağıp kattığım sütleri çözdürüp vermeye başladım (1 tane verdim henüz) fakat aklıma soru takıldı: lohusayken doğal olarak gazım çok vardı o sütleri gazlıyken sağdım şimdi bebek içerse gazlı zamandan sağdığım için sütten gaz geçer de gazı çoğalır mı ayy kafam çok karıştı bilgisi olan var mıı?🥲🥹