Merhabalar, bebeğim 1 aylık acayip bir emme refleksi var benide tam ememediği için bunu biyerden çıkartmak istiyor. Silikon uçla emdiği için beni maalesef tam çekemiyor sütü ucunu emiyor memenin. Neyse uykuya dalmakta cok zorlanıyo ben ne emzik ne biberon vermek istemiyodum mamayıda kaşık biberon ile veriyorum. Geçen bi emzik verdim hiç uyumadı diye hemen alıştı beni emmek istemedi sonra cok üzüldüm şimdide uyku süresi cok azaldı cok huysuzlaştı napsam bilmiyorum akıl verin memelerim iyileşmediği için bi türlü habire cıkarıp em diyemiyorum zaten sütüm azaldı oda istekli değil zorla emiyo:( Emzik verince beni hiç istemiyo. Varmı bu durumu yaşayan? Siz olsanız napardınız? Cok zor geçiyo günlerim:(