gulll25 biz meme mama olarak gidiyoruz doğduğundan beri aptamil prosyneo kullanıyorz 7 aylık ken 9.5 kgydu bugun yarın 8 aylık kontrolü var bakalım ne olmuş bizimkinede doktor mamayı kıs ek gıda dan git artk demişti sadece geceleri yatarken ya 90 ml yada hanım 120 ml veriyorum gün içinde vermiyorum en iyi mama buydu doktorda dedi yeni çıkmış ztn 2 nosunu kullanıyorz şuan