Katarss oğlum 10,5 aylık. Tam olarak aynı durumdayız 😔 ne versem yiyordu. Şuan hep beni emmeyi tercih ediyor. Bolca su içiyor. Onun harici hiç bir şey yemek istemiyor. Bir doktor paylaşmıştı yeni okudum. Havalardan sıcaklardan bu aralar bebeklerde iştahsızlık olabilir diye. Muhtemelen sıcaklardan 😔